יום רביעי, 2 בנובמבר 2016

עבודה מסכמת לזירה 1



http://www.mako.co.il/news-world/international-q4_2016/Article-5ede2f358441851004.htm?sCh=542e6603e7478110&pId=25483675

לפני ואחרי הרעידה הבוקרכתבה זו מספרת על רעידת האדמה שהייתה באיטליה לפני יומיים - ה30.10.16

המוען בכתבה הוא ערוץ התקשורת mako - כותבי ומפרסמי הכתבה הזו הם המוענים: גוף גדול ומרוחק מנמעני הכתבה.
~
הנמען בכתבה הם כולם. האתר mako פתוח כך שכל מי שרוצה יכול לצפות בכתבה: לקהל הנרחב רק הודות לטכנולוגיה מתקדמת. הנמנעים מגוונים, שונים ורבים.
~
המסר שהכתבה מעבירה עולה כסף, הכניסה לאינטרנט עולה לנו כסף וכל כניסה לאתר היא רווח.
העברת המסר מהירה וסימולטנית (בו זמנית) , פומבית וזמינה.
~
מבנים רבים קרסוהערוץ שבו הכתבה משתמשת הוא האינטרנט, האתר mako.
~
הקודים שבהם משתמשים בכתבה הם תמונות, כמו תמונות של לפני רעידת האדמה ואחריה.
סימנים נוספים שבהם משתמשים בכתבה הם סרטונים שצולמו בזמן רעידת האדמה ואחריה.


תוצאת תמונה עבור ‪CUTE DIVIDERS‬‏

פרסומת Hot Mobile
https://www.youtube.com/watch?v=Q9vi1b0UR2w

HOT mobile ממשיכה את מהפכת הסלולר ומעניקה חבילה עם גלישה ללא הגבלה,
ב-49 שקלים לחודש בלבד למשך שנה.

מודל תהליכי-לאסוול
פרסומת קווית: מהמוען (Hot Mobile, במאי הפרסומת) --> המסר הוא לקנות חבילת גלישה חדשה ללא הגבלה של Hot Mobile ב-49 ש"ח לחודש בלבד למשך שנה --> אמצעי התקשורת הוא הטלוויזיה שבה משודרת הפרסומת- ערוץ 22  --> הנמענים הם כל מי שצופה בפרסומת (תקשורת המונים- לקהל רחב)  --> ויש השפעה שהיא קניית החבילה - אנשים מתלהבים מהחבילה החדשה של גלישה ללא הגבלה בזול והם הולכים להזמין חבילה גם כן.
מודל מעגלי-דה פלר
בפרסומת יש דו-שיח בין שתי השחקניות.
מודל סמיוטי
עוסק במסר ובפירוש של הנמען את המסר. יש אנשים שיכולים לפרש את הפרסומת הזאת כחבילה מצויינת שכדאי מאוד להזמין, ויש אנשים שיפרשו את הפרסומת כדבר לא שווה מכיוון שיכולות להיות בעיות עם אינטרנט ותוספות כסף לא ידועות מראש או סיבות אחרות, כל אדם יכול לפרש את הפרסומת אחרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה